Faceți căutări pe acest blog

joi, 28 octombrie 2010

Masca cu ulei de ricin

Aveti nevoie de :                                            
2 galbenusuri
ulei de ricin
cel mai tare alcool care il aveti in casa, eu am folosit whisky ar fi fost mai buna o palinca/ tuica dar nu am avut.

Bonus: bolul meu cool
Se separa galbenusurile de albusuri, peste galbenusuri se va adauga 3 linguri de ulei de ricin usor incalzit amestecand bine dupa fiecare lingura, apoi adaugam 3 linguri de alcool si iar amestecam bine.

Se aplica la radacina parului si se lasa peste noapte daca aveti posibilitatea, eu o las doar o ora :(

Parul se infasoara intr-o folie si apoi intr-un prosop sa se incalzeasca uleiul de ricin.

Se spala foarte bine parul si mai mult decat de obicei mai ales daca o sa tineti masca peste noapte.

Uleiul de ricin: datorita ingredientelor sale acest ulei stimuleaza regenerarea si cresterea parului, precum si fortificarea firului de par
.
Galbenusul de ou: confera stralucire parului si il hraneste in profunzime.

Alcoolul: ajuta uleiul sa se intinda uniform pe par.





Pret ulei ricin: 5.4 Lei apx

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu