Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 13 octombrie 2010

Concealer CARGO OneBase

De firma Cargo va spun sincer ca nu am auzit pana cand nu am intrat in sephora in cautarea unui concealer mai bun decat ce aveam acasa..
El este de fapt concealer+ foundation care are o putere de acoperire destul de mare, in combinatie cu un fond de ten si pudra va reusi sa acopere pana si cele mai incapatanate cearcane ( asa cum le am eu) sau semne.
Desi pretul este destul de mare ptr 16 gr. de corector si doar 6 luni de valabilitate, dar despre valabilitatea produselor o sa vorbesc intru-un post viitor.
Ce nu imi prea place la el este ca imi face pielea sa para saturata de fond de ten, se va vedea si in poze ca pielea pare ca o masca. Isi face mai bine treaba ptr un make-up de seara/club, pentru un make up de zi ar merge ceva mai light.









Pret aproximativ: 60 lei 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu