Faceți căutări pe acest blog

marți, 12 octombrie 2010

Masca exfolianta de la Oriflame cu extract de struguri

Pana acum cativa ani am avut un ten extraordinar, fara pete, fara cosuri nici cearcane nu aveam…. Long, long time ago…
Dar cu timpul de la stres, fumul de tigare, produsele de make up tenul meu  si-a pierdut din textura si din fermitate!
Tenul meu este luna asta gras apoi uscat si apoi normal de aceea testez tot felul de produse, trebuie sa recunosc ca poate nu sunt cele mei bune, dar sunt accesibile si stiti cum se spune nu tot ce e scump este si bun.
Cea mai noua achizitie a mea este:
Masca exfolianta de la Oriflame cu extract de struguri pe numele ei adevarat : “antioxidant peel-off mask with organic grape seed extract”
Nu stiu exact ce promite sa faca ptr ca nu prea stiu ce ar trebui sa faca, cei de la oriflame nici nu s-au deranjat sa scrie ceva in romana pe ambalajul ei, ce ma faceam daca nu stiam engleza?
Eu am achizitionat-o pentru ca la o perioada x de timp fata mi se exfoliaza si am mici coji (desi suna nasol e mai nasol sa le ai :D ). Si simt nevoia de o exfoliere usoara, mai usoara decat cea saptamanala… asa ca atunci cand am vazut-o la asta m-am gandit.
Din pacate ea nu isi face treaba chiar asa de bine cum as vrea eu. Dupa ce am asteptat 15 minute de la momentul aplicari cand vine momentul sa o pell-off aceasta se ia foarte usor de pe fata si nu prea exfoliaza atat cat ar trebui.
Pentru cine isi doreste o exfoliere delicata este foarte buna.
Momentan o sa o incerc la 2 zile … sa vedem cum merge treaba..oricum la cei 50ml nu o sa ma tina prea mult! :D

Pret intreg:20 lei
Pret redus: 13.99 lei
Foto: http://ro.oriflame.com/ pentru ca eu nu imi gasesc aparatul foto :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu