Faceți căutări pe acest blog

luni, 25 octombrie 2010

Ruj Ultra Color Rich-Lace edition

Le-am cumparat pentru ca erau asa dragute in “haina” lor de gala si ma gandeam cat de bine ar sta in portfardul meu …
Eu nu prea folosesc rujuri pentru ca mi se pare ca nu ma avantajeaza si prefer gloss-urile. Imi place mai mult sa imi accentuez ochii decat buzele.
Nuantele pe care mi l-am luat sunt Red 2000 si Buttered Rum cele mai inchise culori din editie.
 Some quick’s thinks
-         ambalajul este foarte dragut
-         culorile sunt foarte pigmentate
-         rujurile miros super delicious mi se pare ca miros a ciocolata cu rom. .*yummy* *yummy*
M-am indragostit de rujurile astea .. Red 2000 il “asortez” cu  pin-up eye si pentru Butterd Rum imi dau doar cu un singur strat de rimel si gata.

Acum ma bucur ca ambalajul a reusit sa ma pacaleasca sa le cumpar pentru ca  imi plac foarte mult si chiar ma gandesc sa imi maresc “colectia” cu nuanta Latte.











Pret la reducere-14.99 Lei
Pret intreg- 24.00 Lei

3 comentarii:

  1. Arata ft bine.Sunt hidratante sau usuca buzele?
    Eu am buzele ft uscate,stau mereu cu strugurelul in mana,nu stiu ce sa ma mai fac.Daca nu ma dau 2 zile cu strugurel mi se crapa de imi da sangele.
    De asta nu prea pot sa folosesc orice fel de ruj.

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu am aceasi problema cu buzele, nu reusesc sa le hidratez oricata apa as bea!

    rujurile sunt destul de hidratante nu am probleme ba chiar in ziua in care ma dau cu ele strugurelul deloc.

    dar poti sa incerci inainte rujurile, eu ii cer tipei la care dau comanda la avon o mostra inainte!

    RăspundețiȘtergere