Faceți căutări pe acest blog

luni, 1 noiembrie 2010

Setul de pensule AVON

Setul contine:
1 pensula pentru fardul de obraz ( par de capra)
1 pensula pentru fardul de pleoape (par de ponei)
1 aplicator cu buretel pentru fardul de pleoape
1 pensula pentru buze
1 aplicator pentru anticearcan

Husa este din imitatie de piele si este destul de mica cand este stransa, perfecta pentru a fi tinuta in geanta sau pentru mini vacante, este super practica!
Pensula pentru fardul de obraz pare destul de fina, dar cand o dau pe fata ma jeneaza, poate am eu pielea sensibila.. o sa vad dupa ce ii fac o baita cu ulei de masline daca se face mai soft.
Pensula pentru anticearcan imi place destul de mult ca nu e chiar asa de lata precum cealalta pensula a mea.
Pensula pentru fardul de pleoape nu am folosit-o inca pare destul de ok, am “tras” un pic de ea si nu a pierdut niciun fir..
Pensula pentru buze mi-ar fi placut sa fie o idee mai lata, oricum eu nu prea folosesc rujuri asa ca nu prea conteaza prea mult cum este. De aplicatorul cu buretel nu prea am ce sa zic ..

Per total imi place trusa, este perfecta pentru retusurile din timpul zilei.









Pret redus: 29.99 Lei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu