Faceți căutări pe acest blog

marți, 9 noiembrie 2010

Lapte demachiant Q4U versus Demachiant Avon

Laptele demachiant Q4U

Pro’s
Contine miere de albine si extract de propolis
Hidrateaza pielea, dupa demachiare ma simt de parca as fi folosit crema hidratanta
Are un miros placut si usor de miere
Are 3 ani termen de valabilitate

Con’s
Contine methylparaben si propylparaben (de aici si cei 3 ani de valabiliate)
Nu demachiaza asa de bine ochii atunci cand ai aplicat tus si rimel..

 Demachiantul pentru ochi de la Avon

Pro’s
Nu are miros
Nu imi lasa pielea grasa dupa folosire
Demachiaza foarte bine, chiar daca sunt machiata primer + culoare inchisa + tus + rimel
Imi place ambalajul

Con’s
Daca din greseala  intra in ochi, creeaza o senzatie de disconfort


Dintr cele doua il prefer pe cel de la Avon demachiaza mult mai bine, nu contine parfum, parabeni si are si ambalajul dragut!

Sunt oarecum dezagadita de laptele demachiant Q4U, pentru ca este achizitionata din farmacie si creat de  Dr.Farm. Raisa Motocescu si speram macar din farmacie sa cumpar produse sigure.
Stiu ca orice produs are in compozitia sa ingrediente care nu sunt tocmai ok si care in timp iti pot afecta sanatatea cat si aspectul pielii de aceea este important sa evitam pe cat putem macar aceste elementele. Macar pe cele care le stim.

In cateva zile imi vor veni produsele ptr giveaway si ne apucam de treaba!!!

5 comentarii:

  1. Eu nu am folosit niciodata produse TIS create de Dr. Farm. Raisa Motocescu, desi imi propun de ceva vreme, intrucat am auzit mai multe persoane laudandu-le. Acum parca mi-ai taiat din elan.

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga mea, in farmacii se gasesc si produse pe care le gasesti si in hipermarketuri, asa ca nu prea poti spune ca gasesti produse "sigure".

    Dermatocosmeticele sunt singurele cosmetice care se gasesc exclusiv in farmacii si care teoretic ar fi mai sigure pentru ca sunt indelung testate de dermatologi si au niste rezultate clinice dovedite, dar dincolo de asta chiar si acestea mai contin parabeni.

    Ingredientele de pe eticheta ar trebui sa fie singurul criteriu dupa care sa analizezi produsele cosmetice, nu locul de unde le cumperi ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar aveam de gand sa imi cumpar demachiantul de la Avon,dar nu stiam cum se comporta,daca demachiaza bine,daca da senzatia de usturime a ochilor dupa folosire.
    Ma bucur ca am aflat o parere despre el si de la tine :)
    Pup :*

    RăspundețiȘtergere
  4. mint, produsele sunt bune, am si o crema de picioare care e foarte buna, doar ca au in compozitia lor methylparaben si propylparaben.

    clara, sunt realista ca nu orice gasesc in farmacie este safe!

    rotsin, ma bucur ca am putut sa iti fiu de ajutor!

    RăspundețiȘtergere
  5. Voiam sa-mi iau un demachiat dar nu stiam care.. erau atat de multe dintre care sa aleg ;)) Acum stiu:) Demachiantul de la Avon mi s-ar potrivi. cel mai mult imi place ca nu lasa tenul gras(problema pe ca re o aveam cu alte demachiante):)

    mersi :*

    RăspundețiȘtergere