Faceți căutări pe acest blog

luni, 8 noiembrie 2010

Pastreaza viata!

O sa vorbesc acum despre ceva ce nu are legatura cu make-up sau beauty.

Sambata seara s-a intamplat un lucru ingrozitor care nu mi-a afectat viata dar cu siguranta mi-a influentat-o, acesta este si motivul pentru care nu am postat nimic in weekend am vrut doar sa stau in pat si sa nu fac nimic.

Mesajul meu este pentru toata lumea, nu doar pentru cei care poseda permis de conducere!
Nu conduceti cu viteza, nu vorbiti la telefon, in caz ca aveti de dat sau de primit un telefon, trageti pe dreapta sau luati-va un handfree, nu ascultati muzica la maxim in masina pentru ca atunci aveti tendinta de a apasa pedala de acceleratie, nu dati mesaje in timp ce sunteti la volan. Purtati centura de siguranta, respectati limitele de viteza!

De multe ori am auzit scuza “ma grabesc” si de aceea merg cu viteza. Nu merita sa va grabiti, lumea nu se va schimba daca o sa intarziati 15-30 minute, dar lumea celor dragi se va schimba daca nu o sa ajungeti!



Daca cineva vrea sa posteze pe blogul ei un mesaj asemanator ar fi minunt,din pacate lucrul asta ne poate afecta pe toti si credeti-ma viata se poate schimba intr-o singura secunda!

Aveti grija de voi si conduceti cu atentie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu